bloggar

Hatar bloggar. Kan inte förklara nog hur mycket jag hatar bloggar som handlar om någons obetydliga liv. VARFÖR i hela världens frid skulle jag vila läsa om vad du gör från när du vaknar tills du somnar.

"Hej bloggen. Idag har jag druckit en kaffe med 16 sockerbitar och 2 dl mjölk, det var fortfarande äckligt men asså alla andra gör det så jag gör det också. Efter det delade jag på en sigg med två kompisar. Det tog ungefär en kvart allt som allt. Sen gick jag till skolan och va där, suuuupertråkigt. GOSH! Senare på dagen solade jag i 36 minuter. Superfräscht! Älskar mig själv."

Ja. Så kan en dags bloggande se ut. Detta var alltså min dag som jag skrev i min andra hemliga blogg.

 

"Rikard ger tummen upp till alla som hatar bloggar men ändå läser den här skiten"




Kommentarer
Postat av: Anonym

tack rikard

2010-03-09 @ 17:10:34
Postat av: fett snygg blond tjej som inte har silikontuttar

Hej Rikard. Du är rätt elak, dryg och bitter. Du gör internet till en otrevlig värld!!



Men jag älskar dig. Du är min idol. Du är rolig, skön och fyndig.

Jag önskar du inte hatade allt så du kunde älska mig...

Pözz baby

2010-03-10 @ 17:22:43
Postat av: Mr. X

Vem är du "fett snygg blond tjej som inte har silikontuttar "? Rikard vill veta.

2010-03-11 @ 14:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0