uppdatering

Hatar att uppdatera. Egentligen bryr jag mig inte men någon måste ju visa sina medmänniskor några enkla riktlinjer här i livet som är superenkla att följa.

EXEMPEL 1. -Du ska på fest med en kompis och du känner dig på G. Du möter kompisen på angiven plats, MEN! vad har idioten på sig? LÖPARSKOR till chinos och en skitful skjorta med drakar på.

Vad gör du?
Alternativ ett - Du säger inte ett ljud och ni kliver in på festen som vanligt.
Alternativ två - Du säger åt honom/henne att ta av sig skiten och gå hem. JÄVLA IDIOT!
Alternativ tre - Fester är ändå skittöntiga så du säger att ni istället kan gå hem till dig och kolla på Wallander.
Som förövrigt kan vara världens sämsta filmserie, trots att jag inte sett någon av de sex miljoner filmer som existerar.





RÄTT SVAR: Men gör vad fan du vill. Hatar när människor inte kan bestämma vad dem själva ska känna och inte känna. IDIOTER!

Kommentarer
Postat av: den snygga tjejen med de stora tattarna

Vad hade du gjort Rikard?

2010-03-11 @ 17:19:48
Postat av: Rikard

Ja du, storbröstade kvinna. Jag hade antagligen låtit min vän gå klädd som han vill, förutom att han inte får ha löparskor på sig till annat än träning.

2010-03-11 @ 17:55:00
Postat av: Anonym

Word mannen

2010-03-12 @ 15:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0